Gəlin, Marvel’s Spider-Man 2-nin Amerika sisteminə görə reytinqini oyunun ən vacib tərəflərini qeyd edək:
- Oyunun gedişatı - A
- Performans - A-
- Şəklin gözəlliyi - A-
- Səhv yoxdur - B
Böyük süjet və kiçik hekayələr
Hörümçək Adam 2, bir çox super qəhrəman oyunları kimi, iki rejimdə oynana bilər: “realist” və “fantaziya”. Birinci halda siz təhlil edirsiniz və “niyə?”, “necə?” suallarını verirsiniz. Nə olsun?". Bu rejimdə yeni bir oyun oynayaraq, bir neçə saat ərzində sadəcə izahat tapa bilməyəcəyiniz bir sıra vəziyyətlərlə qarşılaşacaqsınız. Baş verənlərin qəribə və ya qeyri-mümkün olması deyil, hamısı sadəcə... axmaqlıqdır.Bu rejimdə Spider-i məğlub etsəniz, sadəcə olaraq daimi üz ovucları ilə alnınızı qıra bilərsiniz. Spider-Man 2-dən daha çox faydalanmaq üçün fərqli rejimə keçin. Heç olmasa bir müddət.
Sadəcə qəbul edin ki, oyunda hər kəs, tamamilə hər kəs inanılmaz dərəcədə axmaqdır. Bəziləri daha çox, bəziləri daha az. Eyni zamanda, bəziləri birdən-birə inanılmaz dərəcədə güclü və qüdrətli olur, digərləri isə güclü və qüdrətli olmalıdırlar. Yoxsa ümumiyyətlə heç nəyə reaksiya vermirlər, sanki mövcud deyillər. Və bu ümumiyyətlə izah edilmir. Beləliklə, bədxahlar, bəlkə də, üç qəhrəmanın müqaviməti ilə üzləşərək, küsməyə başlayırlar.
Amma gəlin reallığımızı unudaq. Axı Insomniac kainatının özünəməxsus qəribə qanunları var. Buna görə də, məsələn, məhbusları yalnız tam silahlanmış şəkildə deyil, həm də evtanaziya kimi banal bir şeydən narahat olmadan (təhlükəsiz tərəfdə olmaq üçün) daşımaq olar. Belə ki, gözlənilməz hadisə baş verməsin və məsələn, qandalını itirsə belə, heç kim qaçmasın.
Və ya qeyd edək ki, əsas personajlardan ikisinin birbaşa dövlətə bağlı valideynləri var. Şəhərdə qarışıqlıq olduqda, hakimiyyətdə olanların hər şeyi düzəltmək gücü var - əlbəttə ki, düşmənlərlə necə davranmaq, təcili fövqəladə vəziyyət tətbiq etmək, milli qvardiyadan istifadə etmək və ya çağırmaq üçün hər cür səy göstərəcəklər. muzdlular... Yaxşı, yoxsa belə bir şey etmə. Hörümçək Adam 2-də nə olacağını təxmin edin.
Norman Osbornun birinci hissədə tez damlarda və şəhərin ərazilərində qazılan Sable komandasını Nyu Yorka necə çağırdığını xatırlayın? Hər kəsə yeni fövqəladə vəziyyətə tez reaksiya verməyə nə mane oldu? Və döyüşçüləri heç olmasa kövrək bir qızı amansız ləğvediciyə çevirə biləcək bir şeylə silahlandırın? Bəs niyə o cinayətkarlar bir vaxtlar Sobolun göstərdiyi kimi yeni şəraitdə özlərini uğurla göstərirlər?..
Suallar çoxdur. Ancaq təfərrüatlara nə qədər çox dalsanız, bir o qədər çox spoyler olur. Buna görə də, indi macəranın reklam kampaniyasının da qurulduğu Venomu qeyd etməklə kifayətlənəcəyik. Simbiotun görünüşü və öyrənilməsi həqiqətən maraq doğurur. Ancaq nə qədər irəli getsən, məyusluq bir o qədər çox olar. Bu, təkcə süjetin proqnozlaşdırıla bilməsi (və ya personajların gözlənilməz axmaqlığı) deyil, həm də oyunun daxili uyğunsuzluğudur.
Tərtibatçıların yalnız öz istəklərinə əsaslanaraq etdikləri kimi hərəkət etdikləri hissi yaranır. Sağlam düşüncəyə əhəmiyyət verməmək və qəhrəmanları və bədxahları bayağı məntiqdən məhrum etmək.
Kiçik spoylerlər izləyir. Onu yalnız oyunu tamamlayanlara açmağı tövsiyə edirik.
Əgər oyunu artıq başa vurmusunuzsa, özünüzdən soruşun: nəticədə əsas personajlar və onların münasibətləri necə dəyişdi? Başlanğıcda onların statusu necə idi və finalda necə göründülər? Belə bir hiss var ki, bir çoxları bu yolu yalnız olduqları yerə qədər getmişlər.
Digər tərəfdən, əsas personajlar arasında son münasibət sadəcə qısa söhbətdən sonra yarana bilərdi. Bir-iki cümlə mübadiləsindən sonra. Lazımsız və uzanan dram olmadan, saatlarla uzanırdı.
Və buna baxmayaraq, Hörümçək Adam 2-dəki bəzi personajlar zamanla əslində dəyişdi. Bəzilərinin xilasa ehtiyacı var, digərlərinin köməyə ehtiyacı var, digərlərinin xilasa ehtiyacı var... Bu hekayələrin inkişafını izləmək maraqlıdır. Yol monoton görünsə də, sonluq sizi xoş təəccübləndirə bilər. Yalnız təəssüf ki, tərtibatçılar bütün anti-qəhrəmanlara və yaramazlara lazımi diqqət yetirmədilər.
Xoşbəxtlikdən, Insomniac adi Nyu Yorkluları unutmadı - və biz xiyabanda qarət edilən simasız əlavələrdən danışmırıq. Ən azı bir neçə dəfə mütləq xoş bir emosional yelləncək sürəcəksiniz, səmimi sevinc və ya itkinin kədərini yaşayırsınız, qaçılmaz sona baş əyərək və ən yaxşısına ümid edirsiniz.
Tərtibatçıların Nyu Yorku nə qədər sevdiyini də anlayacaqsınız. Və bəlkə də, heç olmasa bir müddət bu hissi paylaşın - küçələri və avtomobilləri, rəssamları və musiqiçiləri, parkları, köçəri quşları və hava axınları üçün.
Şəhər hərəkətdədir
Oynanış baxımından ikinci “Hörümçək adam” özünü möhkəm A+ kimi hiss edir. Söhbət təkcə döyüşlərdən deyil, həm də şəhər ətrafında gündəlik hərəkətlərdən gedir. İki söz: hörümçək qanadları! Onlarla siz nəinki daha sürətli hərəkət edirsiniz, həm də Nyu-Yorka tamamilə başqa cür baxırsınız: burada külək tuneli var - biz sürətlənirik, burada hündürlük əldə edə bilərsiniz və orada sadəcə zövqünüz üçün uçursunuz, vaxtaşırı sürət qazanırsınız. veb.Və əlbəttə ki, veb qanadları ilə əlaqəli vəzifələr var - əlbəttə ki, çox dinamik olanlar. Axı, bəzən küləyin sürəti və hissi üçün həqiqətən darıxırsınız, amma burada oyunun özü baş verənlərə tez reaksiya verərək dronları təqib etməyi təklif edir. Digər tərəfdən, belə bir uçuşa "platin" hədəfləyən mükəmməllikçilər də lazımdır. Bir bölgədən digərinə uça biləcəksinizmi? Çayın o tayına və şəhərin əks tərəfinə!
Yeri gəlmişkən, şəhərin özü indi nəzərəçarpacaq dərəcədə böyüyüb: adi xəritəyə Kiçik Odessadakı pravoslav kilsəsi kimi öz xüsusiyyətlərinə malik şərq rayonları əlavə edilib. Və təbii ki, bütün bu sahələrin öz sirləri var və yerli sakinlər bəzən gözlənilməz bir şey istəyirlər.
Sürətli səyahət indi yalnız bir sıra tapşırıqları yerinə yetirdikdən və ərazi miqyasını doldurduqdan sonra mümkün olur. Müəyyən bir nöqtəyə çatdıqdan sonra bu ərazidə istənilən yerə gedə bilərsiniz. Özünüzü metro stansiyaları və ya hər hansı görməli yerlərlə məhdudlaşdırmadan.
Bir tərəfdən, bəli, tərtibatçılar bizi tez-tez eyni tipli missiyaları yerinə yetirməyə təşviq edirlər. Digər tərəfdən, istənilən yerə köçmək son dərəcə rahatdır. Beləliklə, oyunun ən əvvəlində hər yerdə ikinci dərəcəli tapşırıqları yerinə yetirə və sonra bir neçə saniyə ərzində Nyu-Yorkda hərəkət edə bilərsiniz.
Marvel's Spider-Man 2-də oyunçular yenidən təqiblərdə iştirak etməli (xoşbəxtlikdən çətin deyil), cinayətkarlarla döyüşməli, yanğınları söndürməli... Həm də diqqətəlayiq yerlərin fotoşəkillərini çəkməli, Vagabondun gizləndiyi yerləri axtarmalı (və sadəcə hissələri olan müxtəlif sandıqlar), hörümçək robotlarını toplayın və kainatın görkəmli personajlarına kömək edin.
Sürətli səyahət burada həqiqətən sürətlidir! Əlbəttə ki, Spidey yeni məkanda göründükdən sonra kiçik bir kəsik səhnə oynayır, lakin onun sayəsində siz daimi hərəkət hiss edirsiniz. Qəhrəmanlar arasında keçid (mümkün olduqda) də tez həyata keçirilir - iki düymə, bir neçə saniyə və indi siz Miles deyil, əvvəllər öz işini düşünən Peteri idarə edirsiniz.
Və vəzifələr haqqında bir az daha çox. Insomniac DualSense xüsusiyyətlərini oyuna tətbiq etmək üçün çox yaxşı iş gördü. Bu, ilk növbədə, müəyyən bir qüvvə ilə uyğunlaşma tetikleyicilerine basmağınız lazım olan missiyalara aiddir. Və bir müddət təzyiqi saxlayın. Oyunçudan nəzarətçidən istifadə edərək evlərin divarlarına qraffiti çəkməsinin istəndiyi an da yaddaqalan olub.
Bu cür xırda şeylər adi oyuna müxtəliflik qatır və ləzzət almağa kömək edə bilməz. Xüsusən də birdən dünyaya başqa bucaqdan baxmağa başlayanda.
Döyüşlər və bərabərləşdirmə
Insomniac döyüş sistemini də təkmilləşdirdi. Bildiyiniz kimi, Miles döyüşdə bioenerjidən istifadə edir, bu da düşmənləri elektriklə doldurur (və tez-tez maneələri dəf etməyə kömək edir). Peterin çiyinlərinin arxasında - sözün əsl mənasında - düşmənləri şoka sala bilən mexaniki əzalar var, lakin daha tez-tez onlarla fiziki olaraq məşğul olurlar. Və olduqca təsir edici.Döyüşdə yaxşı çıxış etdikcə, zərər vurduqca və effektiv müdafiə etdikcə bu fərdi qəhrəman bacarıqları tədricən artır. Müdafiədən danışarkən: indi biz yaxın döyüşdə həm düşmən hücumlarından yayınmalı, həm də dəf etməliyik. Bəzi şeylərdən yalnız qaçmaq olar və xüsusilə güclü zərbələr yalnız dəf edilməlidir. Kiçik bir şey kimi görünür, amma başqa cür də ola biləcəyi qəribə görünür.
Personajlar həm də geyimlərinin səviyyəliliyi ilə seçilirlər. Ümumilikdə, oyunçular üçün üç qlobal filial mövcuddur. Birincisi, iki Hörümçək üçün ümumi bir şey inkişaf etdirməyə imkan verir, digər ikisi isə Miles və Peter üçün fərdi bir şey inkişaf etdirməyə imkan verir. Əvvəlcə sadəcə yeni qabiliyyətlər kəşf edirsən, sonra onları inkişaf etdirməlisən. Həmçinin, zaman keçdikcə oyunun özü əlavə seçimlər təklif edəcək və oyunçu gələcəkdə hansı variantdan istifadə edəcəyini seçəcək.
Qəhrəmanların ümumi cəhətləri də kostyum təkmilləşdirmələridir - əlavə xüsusiyyətlər və bonuslarla. Hər iki Hörümçək də eyni qadcetlərə sahibdir, biz onları əvvəlcə yaradırıq, sonra isə təkmilləşdiririk.
L1 personajların şəxsi qabiliyyətlərinə cavabdehdirsə və qabiliyyətlərin özləri aşağı solda göstərilirsə, R1 (aşağı sağ) düyməsini basarkən gadgetlardan istifadə edilməlidir. Beləliklə, nəyin mövcud olduğunu və nəyin "doldurulduğunu" aydın görə bilərsiniz. Hər şey aydın və çox rahatdır!
Kostyumunuzu və ya qadcetlərinizi təkmilləşdirmək üçün resursları toplamaq lazımdır: hissələr və əlamətlər. Onları əldə etmək üçün biz tapşırıqları yerinə yetiririk və gizli sandıqları axtarırıq. Onlar burada hər addımda tapılır: bir çox damlarda və şlüzlərdə. Yerli sakinlər və səlahiyyətlilər, görünür, onlara toxunmamaq qərarına gəliblər, ona görə də bütün bu sahibsiz mülk bizim əlimizə keçir. Ancaq detallar üçün bu yorucu axtarışla məşğul olmaq heç də lazım deyil.
Ərəb dilində oxumaq bacarığı