DataLife Engine / Amneziyaya baxış: Bunker. Running Blind

Amneziyaya baxış: Bunker. Running Blind

Son on və ya bir neçə il ərzində o, dəfələrlə istifadə edilmiş və əhəmiyyətli dərəcədə inkişaf etdirilmişdir, bəzi izləyicilər hətta orijinalı üstələyir. Ancaq Frictional Games öz gücünü tükəndirdi və bunu uğursuz Amnesia: Rebirth sübut etdi. Həmişə ən son xəbərlər.
Öz pəncənizi dişləməklə tələdən çıxmaq - bu Amnesia: The Bunkerin buraxılışını xatırladan hərəkətdir. Həqiqətən də, bu hissədə yaradıcılar seriyanın bir sıra tanış elementlərini tamamilə tərk etdilər, bunun əvəzinə bizi dərin daldırma ilə yarı açıq qum qutusuna göndərdilər.

Bağlanıb

1916-cı ilin iyulu. Sıravi Henri Clément bunkerin xəstəxana bölməsində oyanır. O, əlbəttə ki, amneziyaya malikdir və həkim qeydlərində tapana qədər öz adını belə tanımır. Hamısı ona görə ki, bir müddət əvvəl həqiqətən dəhşətli bir şey baş verdi. Tam olaraq nə? Bunu tapmaqda çətinlik çəkdiyimiz şey budur.
Keçmişi üzə çıxarmaq serialda həmişə olduğu kimi əsas, lakin gizli məqsəddir. Qeyd edilən daha sadədir: Henri bunkerdən çıxmalıdır. Və ilk addımlardan bizə bunun yolunu ətraflı izah edirlər: arsenala gizlicə girərək partlayıcı maddələr əldə etməli, sonra isə əsgərlərin detonatorun qolunu buraxdıqları Roma tunellərinə getməliyik. Hər şeyi çıxışa gətiririk, dağıntıları partladırıq və oyun bitdi!
Təcrübəli sağ qalanları aldatmaq olmaz: məqsədə dair hər şey bu qədər aydındırsa, əsas çətinliklər ona gedən yoldadır. Canavarın burada kilidləndiyi bunkerdə sərt gündəlik həyat burada başlayır. Xoşbəxtlikdən, Henri son dərəcə möhkəmdir, onun istirahətə və möhkəmləndirməyə ehtiyacı yoxdur və o, hər hansı bir yaranı sarğı rulonu ilə sağaldır. Qorxunu belə göstərmir: canavar onu boynundan tutur və ürəyinin döyüntüsü sürətlənir. Bundan əlavə, ilk addımlarda o, az istifadə olunsa da, revolverə sahib olacaq, çünki çoxlu döyüş sursatı var və ən azı üç atış da canavarı dayandıra bilər.
Bunkerdə oyun qəsdən yavaşdır. Məlum olub ki, dəhşətli yeri tərk etmək və oradan çıxışı bağlamaq üçün tələsik sakinlər kazarmadakı bütün anbarları, yataq otaqlarını, ofisləri və hətta öz şkaflarını diqqətlə bağlamağı unutmadılar. İndi isə hamısını açmaq üçün bir neçə saatlıq axtarışla qarşı-qarşıyayıq.

Hər bir qapını və qapıları əl ilə açırıq, "tutar" və çubuqla hərəkət etdiririk (siçan və klaviatura dəstəklənir, lakin gamepad istifadə etmək daha rahatdır). Mexanizmlərin hissələrini öz əllərimizlə birləşdirməliyik, şkaflardakı qarmaqları açmalıyıq, bir revolver yükləməli və ondan istifadə edilmiş patronları silkələməliyik. Əbədi fənərimizi dinamo şnurunu bir neçə dəfə çəkərək bir neçə saniyədən bir doldurmaq lazımdır.
Bütün bu oyun fizikası, şübhəsiz ki, immersion üçün işləyir. Ancaq bunun da yan təsirləri var: biz qarmaqlarla oynayarkən, canavar bizi sakitcə boynumuzdan dişləyə bilər. Və bütün bu "əl ilə" rutin qorxulu atmosferi uğurla dağıtır.
Ərəb dilində oxumaq bacarığı
Qazax dilində də oxuyun.
31-10-2023, 13:48
Вернуться назад